<strong>Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas „Klevas“</strong>

Kviečiame susipažinti su Vilniaus vaikų ir jaunimo klubu „Klevas“     

Vilniaus vaikų ir jaunimo klubą „Klevas“, toliau šiame tekste vadinsime Klubu.

Kas yra Klubas?

Klubas yra įstaiga,
kurioje vaikai ir jaunimas
gali užsiimti įdomia veikla.

Ką jie veikia klube?

Klube vaikai ir jauni žmonės lanko

  • būrelius,
  • treniruotes
  • kitas veiklas.

Vaikai ir jauni žmonės klube mokosi

  • dainuoti
  • groti instrumentais

Klube galima mokytis

  • daryti rankdarbius
  • tapyti
  • piešti
  • lipdyti iš molio
  • mokytis anglų kalbos

Klube galima lankyti sporto treniruotes:

  • jogą

Klube yra teatro strudija.

Teatro studijoje vaikai mokosi vaidinti ir kuria spektaklius.

Užsiėmimų trukmė 4 savaitinės val. Ugdytinių amžius nuo 7 iki 18 m.

Kada dirba vaikų ir jaunimo klubas Klevas?

Direktorė, direktorės pavaduotojai ir raštinės darbuotojos dirba:

  • pirmadienį nuo 10 valandos ryto

iki 19 valandos vakaro,

  • antradienį nuo 10 valandos ryto

iki 19 valandos vakaro,

  • trečiadienį nuo 10 valandos ryto

iki 19 valandos vakaro,

  • ketvirtadienį nuo 10 valandos ryto

iki 19 valandos vakaro,

  • penktadienį nuo 10 valandos ryto

iki 19 valandos vakaro.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Pradinę mokyklą galite sužinoti internete.

Pradinės mokyklos interneto svetainės adresas yra 

  • https://klubasklevas.lt/lt

Galite paskambinti telefonu. 

Pradinės mokyklos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kur yra vaikų ir jaunimo klubas Klevas?

Vaikų ir jaunimo klibas Klevas yra Vilniuje, adresu Architektų g. 86 LT-04107 Vilnius

Autoriai

  • Teksto originalą parengė:
  • Tekstą vertino: 
  • Teksto vertinimą koordinavo:

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Klubo skyriai
  • Tvarkaraščiai
  • Priėmimas į klubą
  • D.U.K.